Verre jus d'orange

Hej hej! Mår för tillfället inte speciellt bra. Åt kallt och rått kött till lunch... Nä, men vi åt på hotellrestaurangen. Lillasyster och jag delade på den enorma hamburgaren som hon och lillebror pratat om sedan de åt dem sist. Men den var alldeles röd inuti och dessutom kall... Så det var en besvikelse, känns fortfarande som att den är på väg upp igen. Usch, usch. Men till något lite roligare då så har jag shoppat lite idag i min favoritbutik här, nämligen Maisons du Monde. Det är en heminredningsbutik som har hur mycket fina saker som helst! Skulle verkligen kunna shoppa loss därinne men idag var jag duktig och nöjde mig med fyra superfina juiceglas. Lite 50-tals känsla över dem. Me like! Dessutom var det ett riktigt kap, bara 0,95€ styck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0