I keep dancing on my own

Har suttit och tänkt lite på en sak men det gör mig bara så arg och ledsen så jag ska sluta nu. Det är ju dumt att ödsla tid på någon som uppenbarligen inte bryr sig eller hur? I t  h u r t s  but I keep dancing on my own. And I feel great!

Till något annat lite roligare då, när jag kommer hem från Frankrike ska tid för tatuering nummer två bokas! Hyllningen till dessa pluttar som för visso inte är så små längre. Mina söta syskon. Den kommer bli så fin! Har dock inte bestämt mig till hundra var den ska placeras. Men det lutar mot min lediga handled. Det andra alternativet är foten. Men som sagt det lutar mot handleden och det har det gjort hela tiden. Så det blir nog så. Åh längtar så!

Nu säger jag godnatt och hinner förhoppningsvis läsa några sidor innan jag däckar. Det börjar bli spännande! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0