Great, just great

Hej hej! Har försökt hela eftermiddag att ladda upp några bilder jag tog på promenaden förut men det fungerar inte?! And it's not a good day to mess with me! Hormonerna har spökat som bara den idag, förstår inte ens att man kan bli så arg. En kvinna med pms är inte att leka med! Men men, promenaden hjälpte faktiskt rätt bra mot aggressionerna. Hade ingen lust att gå alls först men mamma hängde med och då blir man ju alltid mer peppad. Så vi knatade på ganska bra i en timme eller något sådant. Jätteskönt verkligen. Tog en lååång varm dusch efter och så mycket mer än så har jag inte gjort idag. Förutom att äta Ben&Jerry's chocolate fudge brownie framför Two and a half men. Haha borde egentligen köra detox efter Frankrike men den här veckan är ingen bra vecka för det så jag skiter i det och försöker röra lite extra på mig istället. Blir promenad med mammsen imorgonbitti också. Alltså borde jag lägga mig nu men jag vill inte ^^ Haha. Det finns ju alldeles för mycket roligt att göra på datorn! Tillåter mig själv tio minuter till sedan stänger jag av och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0