Vinodlingarna

Hej hej! Har inte gjort så värst mycket idag, mest tagit det lugnt bara. Tog en sväng bort till den större Maisons du Monde butiken. Pappsen ville först inte följa med men t o m han var road av att gå därinne. Och jag har totalt kärat ner mig en serie med möbler... Attans att man inte flyttat hemifrån än, och attans att butiken inte finns i Sverige. Men en urgullig skål fick följa med hem i alla fall. På hemvägen blev jag avsläppt vid vinodlingarna så jag kunde fota lite. Visste ni att den finns en fransk lag som säger att man får äta vindruvorna som hänger kvar efter skördningen? Det gjorde inte jag så jag vågade knappt gå där och fota haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0