Tiden flyger

Go kväll! Fick inte särskilt mycket gjort idag innan jobbet med tanke på att jag sov till elva. Men jag tycker att det är skönt att bara plocka lite. Tog bort gammalt nagellack, vek ihop den rena tvätten, sorterade posten och diskade efter gårdagens middag. Så lite fick jag gjort i alla fall. På jobbet var det hyfsat mycket folk så timmarna flög förbi. Rättare sagt så har hela dagen flugit förbi. Tycker tiden går så galet fort just nu! Men det får gärna fortsätta så här fram tills vi åker till Frankrike nästa vecka. Sedan vill jag pausa. Går det bra? Åh, vad det ska bli härligt! Älskade Frankrike.

Men nu ska jag lägga mig innan jag blir övertrött. Imorgon är planen att cykla till slottet och fota härliga höstbilder! Ska ändå till Helén på eftermiddagen och färga ögonfransarna så det passar utmärkt. Ska ta och höra med pappsen om det passar att jag kommer på middag då också. Men nu ni, nu ska jag låta mig uppslukas av kärlek, vampyrer och varulvar! Fortsätter med andra ord att läsa När jag hör din röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0