Ett löfte

Hej hej! Blev ingen shopping för min del idag. Hade glömt bort att jag lovat att ta med lillasyster till tennisen. Och innan orkade jag inte bege mig någonstans. Så medan hon spelade gick jag bara en snabbis till centrum, kollade runt lite grann och köpte nagellackborttagning. Roligare än så har min dag inte varit. Åt visserligen pizza till middag, som jag älskar, men idag var det bara en besvikelse. Hatar när det är så för då blir man ju ännu mer sugen på det än man var innan. I alla fall, har varit duktig och rensat bland bilderna på datorn! Mer än tusen bilder har jag raderat och jag är långt ifrån klar. Min hårddisk är nästan full så jag kände att det var dags. Måste gå igenom mina USB-minnen också för där ligger massa dubletter på bilderna som jag raderade på datorn. Och härmed ger jag mig själv ett löfte; från och med nu ska jag radera bilderna som inte blev bra på en gång. Så att det slipper bli så här igen. Men nu får jag fortsätta rensa en annan dag för nu tänker jag slå mig ner i soffan med vetevärmaren och se på Criminal Minds som äntligen börjat igen! Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0