Eskimåtofflor

Hej hej! Kände mig helt knockad imorse och hittade ingen som kunde följa med. Annars hade jag tänkt delta i Aidsloppet som var i förmiddags vid Gärdet. Ville verkligen delta så det var trist! Men men, det kommer fler gånger. Somnade om efter att klockan ringt vid halv nio och sov då fram till tolv. Det behövdes. Tog det lugnt en stund sedan följde jag med mammsen ner i regnet (kan det inte snöa istället, snälla?) till centrum. Har letat ett tag efter ett par nya tofflor då mina gamla är helt slut och till min stora lycka hade H&M äntligen fått in ett par! Supersöta var de dessutom! Brorsans kommentar var dock "vad fan har du på fötterna?" ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0