101010

Hej hej! Somnade vid middagsbordet förut så kanske borde lägga mig nu. Trött är bara förnamet. Efter den mycket trevliga firmafesten drog några av oss till Linda på efterfest. Sen blev klockan så mycket så vi alla sov kvar ^^ Somnade väl någon gång runt fem, sex på morgonen. Det är jag inte van vid haha. Kände mig ganska okej faktiskt när jag vaknade men tröttheten har bara trappats upp under dagen. Träffade förresten Malin en stund förut, vi åt lunch på Clara och co. Pannkakor med hallonsylt och mjukglass tog jag, sjukt gott! Vi ska ses imorgon också. Då blir det bio! Inception ska vi se, har ju redan sett den men det har inte Malin och den är så grymt bra så det ska bli kul att se den igen! Nä nu ska jag tvätta bort gårdagens smink och lägga mig och läsa så godnatt!

Så här såg jag ut igår. Konstig min men hade himlans bråttom när jag tog den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0