Velour

Hej hej! Hade lovat mamma att fixa en grej i stan så det gjorde jag och sen blev jag kvar där ett par timmar. Är rätt fattig för tillfället (efter kameran) men detta supermysiga velour set fick följa med hem i alla fall. Har alltid velat ha ett sådant set men aldrig hittat nåt som jag gillat och som suttit bra. Detta kommer från Stadium och kostade 399 kr. Hur skönt som helst! Tycker dessutom att det är riktigt snyggt. Älskar verkligen färgen! Dock ser färgen inte ut så där i verkligheten, vet inte vad som hände. Den är typ lite mera plommonlila skulle man väl kunna säga. Har alltid trott att jag inte passade i lila men det gjorde jag faktiskt, väldigt bra t o m. Men håret såg bara för hemskt ut och jag gjorde konstiga miner på alla bilder därför beskärde jag dem. Hade inte världens bästa fotograf heller *host, lillebror, host* haha. Men detta får duga. Nu ska jag se på några inspelade program och sedan sova. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0