Friday, friday, friday

Hej hej! Tog mig i kragen och gick till simhallen idag. Var där när de öppnade vid elva och simmade i 45 min. Brukar ju simma en timme men jag orkade faktiskt inte det idag. Men jag är nöjd med min insats! Mår mycket bättre i ryggen nu. Helt otroligt vad så lite kan göra så mycket. Satt en bra stund i bastun också, grymt skönt. Sen rusade tiden iväg. Åt lunch, tog en sväng och handlade med mamma i kaoset i centrum, målade naglarna, bakade och sen kom gästerna (mammas gamla kompis Maj-len och hennes man Janne). Ja och det var min dag i stort sett. Såg Idol såklart också. Fett synd att Linnea åkte! Älskar hennes sound. Tycker att Olle borde ha åkt. Men men. Glad att Minnah är kvar i alla fall!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0