Snart biodags!

Hej hej! Håller på och bakar citronlakritskakor ur min nya bakbok (som jag förresten glömt visa!). Det är första gången så vi får se hur det blir. Just nu står de på kylning så tänkte passa på att skriva lite vad jag gjort idag. Gick upp redan halv nio imorse och typ vid elva tog mammsen och jag en timmes promenad. Kallt som attans var det! När vi kom hem tog jag det lugnt någon timme och gjorde mig klar sen stack jag faktiskt in till Hötorget och köpte godis där på Gottcenter. Hahaha... Men de har ju alla goda sorter där! Ska ju på bio ikväll, och det blir på Heron. Annars hade jag ju kunnat köpt innan bion, går alltid på Sergel. I alla fall, det är HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA pappa, lillasyster och jag ska se!!!! Shit så man läääängtat! Så kvällen till ära inviger jag den grymma kjolen från H&M och de underbara skorna från Scorett. Mamma stack iväg förut så hon fick hjälpa mig och agera fotograf innan hon stack. Så då var jag ju inte klar, ska såklart inte gå klädd så där på överkroppen om någon nu trodde det ^^ 
Men nu ska kakorna bakas ut. Får se om jag orkar skriva när jag kommer hem, annars blir det imorgonkväll. Jobbar nämligen hela dagen. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0