Tunika

Hej hej! Är galet trött så idag hade jag tänkt lägga mig tidigt men det är ju redan för sent. Men inom en timme ska jag ligga i sängen och förhoppningsvis sova. Mår som sagt inte på topp så det är nog därför jag varit så fruktansvärt trött de senaste dagarna. Tog mig i alla fall ut på en promenad förut med mamma. Sedan blev det tvn fram till det var jobbdags. Chefen ringde förresten tidigare och frågade om jag kunde jobba extra på torsdag 17-20. OM jag blev glad!

Här är tunikan som jag skrev om igår. Kommer som sagt från barnavdelningen på KappAhl och med en kupong på 25% betalade jag nästan bara en hundralapp för den. Ett riktigt kap med andra ord! Det roligaste av allt med det hela är att jag såg tunikan i ett modereportage i lillasysters Julia tidning. Haha hur komiskt är inte det. Men jag måste säga att Julia är en bra tidning det. Älskade den när jag var mindre och för sex år sedan var jag faktiskt med i ett nummer som hårmodell! Ska visa någon dag. Men nu ska jag göra mig klar och lägga mig, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0