Fika hos Ulla

Hej hej! Hade lite bråttom när jag skrev förut, vi var ju hos mormors moster Ulla. Helt otroligt att hon fyller 88 år om några månader så pigg som hon är! Det var i alla fall mycket trevligt, vi fikade, pratade och tittade på gamla foton. Efter några timmar där så promenerade jag och mamma bort till Drottningatan och gick lite ärenden. Så vackert Stockholm är på kvällen! Blev lite ledsen att jag inte tog med mig min nya kamera men samtidigt så ville jag inte släpa på den när vi skulle gå i affärer. Tyckte bilderna blev riktigt coola ändå även om de såklart kunde blivit mycket bättre med den andra kameran. De har sin charm liksom.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0