Första lussebaket

God kväll! Eller natt... Denna dag bara flöööög iväg. Gick upp i hyfsad tid och började faktiskt städa (gjorde en bokhylla haha!) innan jag kom på den briljanta idén att lägga upp lite grejer som jag inte vill ha på Tradera. Så jag började läsa på om det och fotografera objekten och helt plötsligt hade klockan blivit tre. Så hade bara en halvtimme på mig att käka en sen lunch och göra mig klar inför jobbet. Stress! Men det gick bra, hann t o m med en tidigare buss. 

Här kommer lite bilder från igår när jag och Malin bakade lussbullar. Jättemysigt var det! Dock blev de inte så vackra, inte mina i alla fall! Men nu så här i efterhand och på bilderna har de sin charm måste jag säga. Och goda var de ^^
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0