Nödvändigheter från Kicks

Handlade två nödvändigheter så här i vintertider på Kicks häromdagen, nämligen;

stärkande nagellack 25 kr


serum som motverkar statiskt hår och ger glans 105 kr (just nu, ord.pris 140 kr)


Återkommer om serumet när jag hunnit prova det ordentligt. Doftar gott kan jag tala om att det gör i alla fall! By the way, visst är det sjukt coolt med vita naglar (efter jag vet haha men ändå)! Lite svårmålat bara, alltså att få det heltäckande och så. Därför jag aldrig orkar göra det. Men nu ska det minsann användas lite flitigare! En snygg solbränna till det skulle inte sitta helt fel men jag tycker det är passar väldigt bra nu också, vitt som snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0