Första advent

Första advent idag! Inte långt kvar till jul nu! I alla fall, har haft en soft dag. Mamma och jag tog en timmes promenad i förmiddags, sen åt vi lunch ihop allihopa (något som inte händer så ofta) och efter det gick jag ut med lillasyster och bonuskusin Ella. De lekte i den stora snöhögen och lyckades, med bara händerna, gräva två gångar. Imponerad faktiskt. Själv stod jag med kameran i högsta hugg och frös häcken av mig. Men fick några väldigt fina bilder på dem! Ska höra imorgon om det är ok att jag lägger upp dem här.

Tjuvstartade med pepparkakor när jag var hos Madde men det var första julmusten jag drack och första lussekatterna jag åt idag, sååå gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0