Åh underbara snö

Åh underbara, underbara snö! När jag slog upp ögonen imorse var jag så yr att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Riktigt obehagligt. Men skymtade något vitt genom springorna på persiennerna och då kändes morgonen genast lite bättre! Hoppas snön får ligga kvar ett tag nu, det skulle väl bli värsta köldchocken denna vecka? I alla fall, hade tänkt att jag skulle ta och träna ordentligt idag eftersom det inte blev sådan hård träning förra vecka. Men yrseln vägrar ge med sig. Så jag tror att jag tar det lugnt idag. Gick ju i alla fall tre promenader förra veckan plus att det blev en liten promenad igår, gick nämligen till jobbet. I regnet. Det var ganska duktigt tyckte jag. Om det kommer lite mera snön under dagen som får ligga kvar går jag nog ut en sväng och fotar lite. Men nu ska jag fortsätta rensa bland mina bilder!

                                                    bild från Leksand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0