Trött på att vara sjuk

Hej hej! Mår fortfarande uselt, det blir inte bättre utan snarare tvärtom. Har börjat hosta ordentligt, halsen är så svullen att jag mår illa och nu har ögonen börjat rinna. Inte kul alltså! Kommer ju inte kunna gå på jympapasset imorgon heller *snyft, snyft*. Får verkligen hoppas att det vänder snart för jag jobbar både tisdag och onsdag. Måste ta mig till skolan imorgon också, i alla fall för att hämta böckerna jag behöver inför provet på tisdag. Så himla klumpigt av mig att inte ta med dom redan i onsdags för på torsdagen var det ju studiedag och på fredagen var jag sjuk (det kunde jag ju i och för sig inte veta). Men men inte mycket att göra åt. Får plugga järnet imorgon! Nu ska jag fixa lite lunch, blir kokt delikatesspotatis och kyckling från igår. Förstår inte hur man överlever en diet där man inte får äta potatis. Det är ju så himla gott och går att göra hur mycket som helst med. Dessutom är det faktiskt nyttigt, så det så ^^

    Hittade förresten den här fina bilden på mig och Alex från skivan i torsdags

                                               bildkälla: Studentmäklarna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0