Den lilla svarta

Hej hej! Efter skolan idag åkte jag in till stan på jakt efter skor och klänning. Skor blev det inga, hittade ett par superfina men stl 37 var på tok för stort och 36,5 på tok för smått. Är inte det märkligt? Blir tokig på mina fötter, och på skotillverkarna som inte gör skor för alla fötter...I alla fall, en klänning fick följa med hem. Från Mango. Hade aldrig varit inne på Mango förut, trodde att det var typ en lite tantigare och dyrare butik. Men ack så fel jag hade. Dom hade ju massor med fina kläder till ganska bra priser. Den här klänningen gick på 599:-, helt ok. Ska förresten ha den på Idas skiva, det är maffiatema. Det blir väl bra? Jag känner mig nöjd i alla fall. Men jag ser riktigt muppig ut på bilden...^^ Men men, nu måste jag faktiskt göra lite läxa. Ska skriva en sida om förtrycket i Iran. Jippi...
Det är ganska intressant men jag hittar ingen bra information. Och så vill min hjärna inte riktigt fungera normalt. Det enda som snurrar runt i huvudet är "fyra veckor till studenten, fyra veckor, fyra veckor!". Haha så man kan säga att den redan tagit semester. Nej nu får jag skärpa till mig. Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

En ganska bra grej är ju att om en sko är för stor och nästa strl för liten så kan man köpa sulor till dem lite större... bara en grej som kan vara bra att veta.

2010-05-04 @ 18:45:31
Postat av: Isabel

Jo, jag vet tack för tipset. Men skorna var typ en cm för långa :/

2010-05-04 @ 22:06:04
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0