Rensning

Hej hej! Vad sorgligt Grey's anatomy var idag! Snyftade rejält tönt som jag är ^^ I alla fall, idag har jag varit hemma hos pappa och rensat. Bara fyra veckor kvar tills han flyttar nu så det börjar bli lite panik. Åt grillat till middag och sen kom kusin Carro förbi. Det var tevligt. Ska följa med henne när hon tatuerar sig imorgon, det ska bli kul! Kommer bli sjuuukt sugen själv bara! I utbyte mot att jag följer med så ska hon fixa mitt hår till skivan ^^ Hade tänkt att träna imorgon också (har nämligen studiedag!) men jag har fått så himlans ont i halsen. Så det är nog ingen bra idé. Ska försöka få lite skolarbete gjort istället. Men nu ska jag se på ett inspelat avsnitt av Våra bästa år och sen ska jag krypa ner i sängen. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0