Obegripligt

Något som gör mig så fruktansvärt förbannad är när mammor röker i närheten av sina barn. Jag blir illamående när jag ser det! Hur kan man göra så mot sina barn, hur kan man vara så självisk? Idag vet man ju hur skadligt det är. Det är helt obegripligt för mig hur man kan utsätta någon man älskar för det. Såg på Unga mödrar nyss och där rökte två av dom tre mammorna. Galet. Därav mitt lilla utbrott...Fine om man vill förstöra sitt eget liv men utsätt inte andra för det, speciellt inte ett oskyldigt litet barn som sitter i vagnen och inte kan gå därifrån. Rökning dödar punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Marie

Absolut. Rökning över huvudtaget går bort.



Tack! =)

Skorna köpte jag för kanske 5 år sedan men har knappt använt dem alls men nu är de tillbaka i modet. =)

2010-05-13 @ 20:05:57
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0