Ny väska

Har glömt att visa väskan jag köpte till skivan. Så här kommer den, från Accent och kostar 199:-. Snygg, enkel och lagom stor. Finns en lång axelrem på den, men jag vek ner den i väskan och använde väskan som en kuvertväska.
Enda minuset med väskan är att den inte har någon dragkedja, bara två tryckknappar. Tycker alltid att det känns som att saker ska trilla ur då. Men det är värre när stora väskor man har på axeln inte har dragkedja, då kan ju ficktjuvar lätt sticka ner en hand och fiska upp plånboken. Så nej tack till tryckknappar och ja tack till dragkedjor. Men känner mig riktigt risig nu så ska bädda ner mig i sängen och se på några Vänner avsnitt. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0