Happy birthday

Hej hej! Idag fyller jag 19 år. Men för att vara ärlig så känns det inget speciellt alls. Blev jätteglad för presenterna (visar imorgon) såklart och så men annars har det faktiskt inte varit någon bra dag. Vaknade med magont och stannade hemma dom två första lektionerna. Sen åkte jag in och skrev provet i buddhism, vilket i och för sig gick bra. VG på det med, men det var på håret! Men nu ska jag strax börja göra mig iordning för att träffa Madde och gå på bio, Robin Hood blir det. Då kanske dagen känns lite mera speciell. Men den här födelsedagen kunde ju knappast toppa förra årets då jag låg på en strand på Mallis med bästa vän. Tänk att det gått ett helt år. Vill tillbaka! Och vill fylla 18 igen. 19 känns så gammalt... Haha ^^ Nej nu ska jag ta och försöka platta håret. Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0