Flitig!

Hej hej! Idag känner jag mig flitig! Detta har jag åstadkommit:
✔ Gjort provet i internationell politik
✔ Fixat skor till studenten 
✔ Bättrat på brännan (det var 37 grader på balkongen idag!)
✔ Pluggat till onsdagens prov
✔ Tagit årets första joggingtur

Kände först inte för att göra provet när jag kom till skolan men fick en lång håltimme så då pluggade jag och bestämde mig för att det var bäst att få det avklarat. Och även fast det inte kändes så bra fick jag VG! Yey! Sen efter skolan drog jag in till stan med en plan. Satt igår och kollade runt på nätet efter snygga skor och skrev upp en lista på dom jag hittade. Det var ett par som jag var speciellt förtjust i, det var också dom läckerbitarna jag kom hem med. Älskar dom! Så nu får dom rosa pumpsen åka tillbaka imorgon. Dom var fina men det kändes inte helt rätt. Men dom här, dom är perfekta. En aning trånga men det skulle töja ut sig. Märket heter Rocket Dog (aldrig hört talas om innan) och dom är köpta på Nilson shoes för 699:-. Men nu ska jag plugga vidare, hejsvejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0