Bryssel, del 1

Hello I'm back! Resan var väldigt händelsefull och galen. Vet inte ens var jag ska börja! Dessvärre är jag sjukt trött (inte så konstigt efter 22 timmars bussfärd) så orkar inte gå in på massa detaljer nu. Men typ allting strulade, bussresan, maten, hotellrummen och vädret. Det spöregnade när vi anlände till Bryssel men senare på eftermiddagen blev det uppehåll. Angående hotellrummen så var det först fel på bokningen och när vi efter mycket om och men kom in till hotellrummet så satte sig Isabella på sin säng och så hörde man bara 'Krasch! Pang! Aaaaah!'. Trodde först att hon trillat ur sängen men när jag kom ut från badrummet så såg jag att hela sängen var sne. Ett av sängbenen hade gett vika. Hahahaha! ^^ Så vi skrattade! Och inte nog med det, när vi skulle åka ner med hissen efter den händelsen så fastnade vi i hissen jag och Isabella! Hissen var precis lagom "stor" att rymma två personer. Och jag har ju lite smått klaustrofobi! Not fun. Ringde på den där förbaskade klockan en bra stund innan en oförskämd hotellarbetare kom. Vilken skräckupplevelse det var. Det komiska var att jag tänkte när jag åkte upp med hissen tidigare på just det. Hur hemskt det skulle vara att fastna i den pyttelilla hissen och så gjorde vi det. Det är typiskt våran tur. Himla synd att jag inte tog kort på hissen så jag kunde visat hur liten den faktiskt var.

I alla fall, studiebesöket på Barry Callebaut, som är världens största chokladtillverkare, var mycket intressant. Så synd att man inte fick ta bilder i fabriken bara. Därför blev det endast en bild på skylten. Det doftade så ljuvligt i hela området må ni tro! Efter besöket bjöds vi på mackor och äppelkaka. Och så fick vi alla en varsin påse innehållandes en lite påse pellets (mjölkchoklad med honungssmak), en fin broschyr och två små chokladkakor. Väldigt gulligt. 

Fortsätter skriva imorgon, om jag orkar efter jobbet det vill säga. Annars dröjer det till måndag. Men här kommer några bilder! Lägger upp fler imorgon.



                        Isabella på hotellrummet, titta noga på sängen ^^






                                              Ciny och Isabella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0