Bröllopstårta

God morgon! Har varit vaken sen halv nio även fast jag inte somnade förrän vid två. Det känns att jag inte sovit tillräckligt. Känner mig sjukt seg...
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Tänkte ta tag i mitt stökiga rum och lagom när jag är klar med det har nog solen hittat till balkongen. Kanske går ner till centrum och strosar runt lite också. 

Igår var det den sista bageridagen (skönt!) och denna vackra bröllopstårta var det sista jag och några klasskompisar gjorde. Det är mörk chokladmousse och passionsfruktmousse. På tårtan längst ner är det så tomt för att en skylt skulle ligga där. I alla fall, det var kul att det blev det sista jag gjorde. Det var ett bra avslut. Nu ska jag sätta fart med rummet. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för svaret i inlägget om årets sommarplågor :) Hur mår du idag? Kram

2010-05-22 @ 13:04:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0