Jag vill, jag vill!

Titta vilken snygg outfit jag slängde ihop ^^ Allt kommer från H&M och går på drygt 700:-. Visst var linnet riktigt somrigt och härligt? Längtar så till sommaren! Hawaiian Tropic produkterna kommer by the way från Eleven.
Jag är sååå sjukt sugen på att boka en sista minuten. Försökte övertala Ida men det misslyckades haha. En vecka på Mallorca flyg och boende inkl. frukost skulle gå på typ 2500:-. Hur bra pris är inte det liksom! Jag vill, jag vill, jag vill!



I alla fall, på jobbet idag var det jättemycket folk, alla handlade väl inför långhelgen. Så det var lite stressigt men kände mig väldigt mycket piggare än igår när jag jobbade. Om bara hostan försvinner kan jag nog träna i helgen. Det behövs kan jag säga efter all glass jag ätit denna vecka...Haha ^^ Är bara fem veckor kvar till Grekland och till studenten är det bara tre! Måste hinna träna lite innan dess. Måste passa på att utnyttja mitt Friskiskort som går ut snart också. Men nu tänkte jag göra nån nytta, kanske rensa lite i garderoben? Vi får se vad jag orkar hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0