Är man kort så är man

Hej hej! Det blev en riktigt mysig dag. Kom inte så långt med städningen istället solade jag och pysslade om mig själv lite grann. Sen gick jag ner till centrum och shoppade lite. Ni vet ju hur mycket jag älskar leggings så dessa ursöta kunde jag bara inte motstå. Och vet ni vad det bästa med dom här är? Dom är lagom långa! Det är nämligen trekvartslängd på dom...HAHA! Sorgligt hur korta mina ben är. Det kunde i och för sig varit värre men jag önskar innerligt att jag vaknar upp en morgon med fem centimeter längre ben. Det vore nåt. I alla fall, leggingsen kommer från Lindex och kostar 199:- styck. Köpte ett vanligt vitt tunt linne från H&M också för ynka 49.50:-, det kan man aldrig få för många av. Och så lite lotion och peeling från LdB, grymt bra produkter. Men nu ska jag och syskonen ha myskväll! Vi ska se Avatar som är nästan tre timmar lång så dags att starta den. Hejsvejs!





Kommentarer
Postat av: Madde

Det är bra med mig. Haft en mysig kväll? Kram

2010-05-22 @ 22:42:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0