A lot to do!

Det har inte slagit mig att det faktiskt är nu på tisdag, alltså om två dagar jag åker till Belgien. Fick lite smått panik idag när jag kom på hur mycket som ska fixas innan dess. Det blev en liten lista...

* Packa
* Växla pengar
* Köpa resnödvändigheter (Cosmo, godis, matsäck)
* Tömma kameran och ladda den
* Lägga in massor med nya låtar på mobilen
* Ringa och dubbelchecka ledigheten med chefen
* Lämna tillbaka klänningen på Mango (det här är den andra det är fel på!)
* Ta en joggingtur
* Måla naglarna

Oj, oj, oj. Kanske inte låter mycket för vissa men jag är ju inte direkt känd för att vara snabb ^^ Dessutom slutar jag senare imorgon än vad jag brukar. Vi har partiutfrågning mellan 13-15. Åh så kul...Nä, nu ska jag börja fixa med låtarna. Dom jag har inlagda räcker inte på långa vägar för en 22 timmars resa. Förstår ni hur sjukt lååångt det är?! Det går ju knappt att föreställa sig. Men det kommer nog bli en upplevelse. Får ju i alla fall åka utomlands gratis. Så på onsdagen får jag trösta mig med lite shopping innan vi påbörjar den långa resan hem igen. Hoppas att jag kan få tag på den underbara Lindt crunchy caramel chokladen också. Jag skojar inte när jag säger att det är det godaste chokladen som finns. Tyvärr finns den inte att få tag på i Sverige (så vitt jag vet?). En gång köpte vi upp oss när ICA Maxi hade. Men det var bara ett tillfälligt parti. Köper alltid med mig från Frankrike eller ber farmor köpa när hon åker. För den är verkligen himmelsk. Det ska bli kul att besöka Belgien eftersom dom är kända för sin goda choklad. Syftet med resan är ett studeibesök på chokladfabriken Callebaut. Och choklad är det området inom konditori som jag faktiskt är riktigt intresserad av. Så det kommer nog vara värt det, trots den vidriga resan. Men nu måste jag verkligen fixa med låtarna, börjar känna mig ganska stressad. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0