Veckans höjdpunkt

Hej hej! Var som vanligt på jympapasset idag. Det är typ veckans höjdpunkt ^^ Ser alltid fram emot det! Idag känns det i magen kan jag säga! Synd att jag inte hinner träna mer denna vecka. Jobbar imorgon och onsdag sen på torsdagsmorgonen åker jag till fjällen. Kommer bara hinna träna en dag nästa vecka också, om man bortser från skidåkningen. För jag kommer hem tisdagkväll eller onsdagförmiddag, jobbar onsdag 15-20 och på torsdag har jag tid på Astma och allergimottagningen. Det är visserligen inte förrän klockan ett men eftersom jag ska göra tester får jag inte ta mina mediciner ett visst antal timmar innan och tror faktiskt inte att det är så bra att träna innan ändå. Men att åka skidor är ju faktiskt bra träning, sjukt kul är det också! Sen jobbar jag helgen också. Nej nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det middag, sen plugg och sen slänger jag upp några bilder hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0