Se upp i backen!

För här kommer jag! Känner mig helt stirrig. Har nästan packat klart, tror jag. Vet typ inte ens vad jag har packat ner men jag orkar inte riktigt bry mig. Ska ju bara vara i skidbacken och i stugan så det får bli som det blir. Haha där lät jag inte som mig själv ^^ Necessären är i alla fall ordentligt packad, det är det viktigaste. Måste lägga mig snart, pappa hämtar upp mig runt tjugo i sex imorgonbitti. Men på ett sätt är det bra att vara uppe sent för då kan man sova i bilen. Det tar liksom typ sex, sju timmar dit upp. Datorn ska med i bilen så vi kan se på film, hoppas dock att det inte blir alltför soligt! Då ser man ju inget på skärmen. Det skulle vara mysigt med lite regn faktiskt. Nej men nu ska jag väl ta och fixa klart. Blir nog lite bloggtorka ett par dagar, tror farmor har ett mobilt bredband så det kanske blir nåt inlägg. Annars blir det när jag kommer hem. Vet inte riktigt när det blir, kanske måndag, kanske tisdag eller i värsta fall onsdag. Börjar jobba kl.15 på onsdag så jag hoppas att vi åker hem på tisdag så det inte blir så stressigt. Men vi får se. Hejsvejs, godnatt och glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0