Träningsbyxor

Hej igen! Kom på att jag skulle visa träningsbyxorna, så här är dom. Kommer från Nike och kostar 449:-, vilket egentligen är helt galet. Min studentklänning var bara 50:- dyrare. Men Nike är bra tycker jag, dyrt men bra. Var egentligen ute efter ett par hel långa löpartights. Men hittade inga bra, det är svårt för mig med korta ben. Sådant tyg går ju inte att lägga upp. Så det fick bli dessa capribyxor i dri-FIT material. Sköna men jag har inte bestämt mig helt. Det blir rätt mycket tyg nertill som kanske är i vägen? Ska fundera lite mer och kolla på Team Sportia i centrum också. Men nu måste jag sova hejsvejs och godnatt!

NIKE W WARRIOR KN CAPRI ASTER PINK
bild från Stadium


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0