Läkarbesök

Hej hej! Allt blev bara pannkaka idag kändes det som. Slösade (eller ja, mamma betalade) 320:- på ett läkarbesök som egentligen var helt meningslöst, när jag kom till skolan var det lunch och sen hann jag vara där i typ en och en halvtimme innan det var dags att åka till jobbet. Så jag bytte inte ens om till bagerikläderna, utslagen kliade så mycket så det kändes inte värt att göra det värre för den korta stunden. Istället fyllde vi i loggboken och planerade vad vi ska göra imorgon och på fredag. Sen på jobbet var jag så vimsig och trött och allt bara blev fel. Eller ja, inte allt men det kändes så. Så nu ska jag bara däcka i sängen. Och njuta av att jag inte jobbar förrän på tisdag. Har jobbat lite mycket nu faktiskt, plånboken mår bra men jag mår inte lika bra. Men i helgen ska jag verkligen ta hand om mig själv och vila upp mig. Hejsvejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0