Jackan

Hej hej! Kan fortfarande inte ansluta till det trådlösa nätverket från min dator. Blir tokiiiig! Har lånat brorsans en stund men jag gissar att han snart vill ha tillbaka den, därför bli detta ett kort inlägg. Börjar känna mig konstig, alltså magen har börjat vrida sig och jag känner mig lite spyfärdig...Not nice! Åker ju till fjällen på torsdag! Och jobbar imorgon! Så jag hoppas verkligen att det inte blir värre. Ska försöka sova strax tänkte bara lägga upp bilderna.

Här är den supersnygga jackan jag köpte från Esprit för 799:-, köpte den dock i svart. Är helt kär i den! Nu saknas bara våren!

bild från Esprit

 

Och här är en mysig tunika jag köpte från Indiska för 149:- (lyckas inte få bilden större men aja)

bild från Indiska

 

Men nu måste jag dra, hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0