Ge mig styrka

Hej hej! Idag känner jag mig som en zombie. Är verkligen helt borta. Skulle kunna sova bort resten av dagen. Men om typ en timme måste jag bege mig till jobbet. Ge mig styrka! Vet inte hur jag ska orka ta mig igenom morgondagen heller. Har först bageri (döda mig nu!) och sen jobbar jag fem timmar. Tack och lov att jag tagit ledigt från skolan torsdag och fredag för att åka till mormor. Behöver verkligen koppla av. Jag älskar Stockholm av hela mitt hjärta och vill aldrig flytta härifrån men ibland är det riktigt skönt att komma bort från all stress. Borlänge är lugnt och skönt. Och där finns Kupolen vilket betyder shopping! Men nu ska jag fixa naglarna och titta på ett inspelat avsnitt av Two and a half men. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0