Arbetsskadad

Hej hej! Min mage har spökat idag så jag kom inte upp ur sängen imorse. Men det blev bättre framåt dagen, tack och lov, eftersom jag skulle jobba. Men nu gör hela kroppen ont, nästan i alla fall. Har speciellt ont i handlederna, axlarna och ryggen. Som garanterat kommer från kassasittandet. Så det ska bli så himla skönt att vara helt ledig från skolan och jobbet i fyra dagar! Lugn och ro, god mat och shopping! Kan det bli bättre? Jo, det kunde i och för sig gärna få vara 25+ grader också ^^ Men nu måste jag packa klart, har packat kläder men nu måste jag se till att alla mediciner och sådant kommer med. Har typ alltid ett helt apotek med mig när jag åker någonstans, better safe than sorry. Har alltid sån otur så det är lika bra att vara förberedd. Viktigaste av allt är lillasysters allergimedicin så det ska jag kolla om mamma packat ner nu. Mormor har äntligen skaffat dator och internet så det blir säkert något inlägg nån dag. Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0