Aaaaaaahhhh!

Hej hej! Nu har mormor och Lennart kommit hit och det fixas för fullt inför imorgon. Det är så overkligt! Är alldeles yr! Jag tar studenten imorgon, känner mig helt aaaaaahhhhhhhh! Förstår inte hur jag överhuvudtaget ska kunna sova inatt. Men det blir uppgång rätt tidigt så jag borde ju försöka sova snart...

Det här fina kortet hade trillat ner i brevinkastet idag, var från en släkting med ett litet bidrag till min Kitchen Aid. Tack tack!



                           Mamma, mormor och jag från tidigare idag


Men nu ska jag väl ta och göra något vettigt i alla fall, får se om jag hinner kasta upp någon bild imorgon innan jag sticker. Det är champagnefrukost vid halv tio. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0