Ljuvliga sommar

Hej hej! Har haft en underbar sommardag! Bättrade på brännan med Ida och Elin på Trinntorp från typ tio till halv fyra. Doppade mig hela fem gånger för att det var så himla varmt, vattnet var ju dock svinkallt. Efter stranden tog vi en sväng förbi centrum där jag föll för frestelsen ännu en gång...Köpte alltså ett till Isadora nagellack på extra pris. Fy på mig! Men så fint det är, Power pink heter det. Tänkte inviga det inför biobesöket (Eclipse!) på torsdag. Köpte även en ny deo. Den jag ville ha fanns inte så det blev till att prova en ny sort. Intressant va? Den ska tydligen minska den stickiga känslan av hår mellan rakningarna. Haha vi får väl allt se. Kul att testa, gott doftade den i alla fall ^^



Sen efter en dusch och middag (pizza hehe) mötte jag upp Ida igen och så träffade vi Gurra och Robin. Satt och bara hade det bra i hamocken på hennes baksida. Och nu ska jag avsluta kvällen med lite svenska jordgubbar och några Vänner avsnitt. Mys! Greklands bilderna får faktiskt vänta lite, orkar inte idag. Hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0