Grekland

Hej hej! Nu är (höll på att skriva a istället för ä haha) jag hemma igen. Ångest...
Vill tillbaka! Det var så himla underbart! Har längtat lite grann efter min egen säng och svensk mat. Men hade lätt kunnat stanna en vecka till. Såg nu att jag fått en fet lön också, största någonsin faktiskt! Lycka! Så blir så sugen på att dra iväg igen. Men det lär väl bli själv i sådana fall...

I alla fall, Grekland var fantastiskt vackert och helt underbart. Resan blev riktigt lyckad trots förseningar och allt vad det var. Är så glad att vi kom iväg. Har aldrig haft sådan ångest över att behöva åka hem.  

Men nu ska jag sova, bloggar mer imorgon och lägger upp lite bilder. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0