Regn, regn, regn

Hej hej! Hade hoppats man kunde sola idag men så blev det ju inte. Blåsigt och regnigt. Men vi ska inte klaga. Vi har ju inte haft översvämning i alla fall, som södra Frankrike haft. Den fina byn Le Muy där vi brukar vara var drabbad. Farmors hus hade klarat sig men minst 25 människor har dött...

Men vi ska inte deppa ihop för det. Var ju hos tandläkaren imorse och det var ingen fara med mig. Kinden är faktiskt mycket bättre idag, så skönt! Dock lär blåmärket sitta kvar ett tag till.

När jag kom hem var jag så trött så jag la mig och sov några timmar. Och nu har jag precis packat klart, eller ja nästintill. Väntar på att dom nytvättade kläderna som ska med ska torka. Måste packa necessären och handväskan också men det måste man ju göra i sista stund eftersom man behöver grejerna fram tills dess. Solen verkar ha tittat fram för stunden så jag ska kasta mig på balkongen nu. Skriver mer senare, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0