Tandläkarbesök

Godmorgon! Kom hem från tandläkaren för en stund sedan och nu sitter jag här uppsvälld likt en ballong som ska explodera. Så känns det i alla fall och det ser ganska illa ut. Var tvungen att laga två tänder, en på varsin sida. Eller egentligen var det "bara" ett. För det andra var en gammal lagning som släppt. Kul va? Somliga har otur alltså. Jag är verkligen ingen slarvmaja, och var det inte när jag var liten heller. Borstade/borstar alltid tänderna noga. Men jag fick/får hål ändå. Medan kompisar som slarvade aldrig fått några hål. Livet är bra orättvist men det var ju ingen nyhet. Får se det från den positiva sidan, jag slapp ju betala den här gången i alla fall. Nästa gång måste jag det.

Efter besöket skulle jag bara smyga in på ICA och köpa frimärken till mina tackkort men dom sålde inga frimärken! Så jag fick gå genom hela centrum bort till Pressbyrån med mina svullna kinder, tack och lov att klockan inte var så mycket!

Ska förresten ta och säga grattis till Madde som tar studenten idag! Usch vilket trist väder att göra det i bara! Men det verkar klarna upp nu så jag håller tummarna för dig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0