Så kan det gå

Jahapp, hade varit framme i Grekland vid det här laget...Men det var fel på planet så vi är fortfarande kvar på Arlanda. Suck. Förhoppningsvis kommer vi härifrån med ett annat plan om några timmar. Om vi har tur. Men planet rymmer inte alla så några stackare måste stanna tills ikväll! Dom får ju en del av priset tillbaka men det är ju inte värt det. Håll tummarna att det inte blir vi! Men det borde det inte vara, det var dom sista tio som bokade som skulle ryka. Och det var ju länge sedan vi bokade. Men med min tur skulle det inte förvåna mig om det blev vi...Aja, ska inte deppa ihop. Det är ju faktiskt första dagen på min semester! Haha vilken bra start ^^ Men min tid går ut snart. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0