Juni 19, 2010

Hej hej! Har ångest för att jag missade bröllopet. Vi hade radion på hela dagen på jobbet i alla fall. Stod och plockade mejeri när dom sa ja till varandra. Och det var så vackert! Blev alldeles tårögd! Men kunde ju inte börja grina då haha ^^ Fick se lite skymtar av ceremonin på rasten när en arbetskollega kom på att vi kunde se det på Svt play. Halleluja för datorer och internet! Är så otroligt glad för deras skull. Kronprinsessan Victoria var så vacker. Kronprinsessan och numera prins Daniel är så fina tillsammans. Verkligen gjorda för varandra. Springer mellan datorn och tvn nu, gråter glädjetårar så fort någon håller tal. Det är så sagolikt. 
Det vackraste talet än så länge har varit prins Daniels tycker jag. Tårarna bara sprutar, är det bara jag som blir så känslosam? 

Måste bara tillägga att jag är så trött på att höra gnäll om att bröllopet kostar skattepengar och bla bla. Vi tjänar ju faktiskt på det också genom turister med mera. Dessutom är det här inte något som kan sättas en prislapp på. Det här är fantastisk dag för Sverige! Det är en glädjes dag, en folkfest. Att se hur lyckliga brudparet var när de äntligen fick varandra gör en alldeles varm inombords. De förtjänar verkligen det här.

                Ett stort grattis till kronprinsessan Victoria och prins Daniel!


bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0