Ett riktigt kap

Hej igen! Var så ivrig över mina jeansshorts förut att jag glömde visa det andra jag köpte ^^ Så det som mer fick följa med mig hem var ett baslinne från H&M 49,50:- och ett par grymma leggings från Zoul ord.pris 249:- (nu på rea 50%). Hade dessutom en värdecheck på MQ så jag betalade bara 24:- för leggingsen! Snacka om ett riktigt kap!



Håller på att packa så det ska jag återgå till nu. Ska försöka komma i säng snart också. För jag fick en tandläkartid imorgon halv nio. Min kind är nämligen fortfarande svullen och gör ont som fan. Har dessutom fått som en knöl i kinden... Not nice. Dom trodde det berodde på ett brustet blodkärl men kunde inte veta säkert därför ska jag dit. Så vi får se. Vad det än är så finns det väl inget dom kan göra men lika bra att bli undersökt. Nä, packa var det! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0