Bryssel del 3

Hej hej! Är så uppe i varv idag att jag mår illa! Imorgon tar jag studenten! Jag förstår inte, det känns så sjukt overkligt! I alla fall, har ju fortfarande inte hunnit skriva så mycket om Bryssel. Men nu tänkte jag berätta lite mer. Dagen innan vi skulle åka satt jag och läste om Bryssel. Det skulle tydligen vara en av europas vackraste städer och det skulle vara ett "modemekka" för shoppingfantaster och bla bla. Men vet ni vad, jag håller inte med. Det fanns väl bra shopping men inget direkt speciellt. Och det var en fin stad men långt ifrån hela staden var det. Där vi bodde var det som värsta ghettot. Alltså det var det värsta jag varit med om. Det var helt ärligt obehagligt att gå runt där mitt på dagen. Och på natten, herregud. Det enda orden killarna verkade kunna på engelska var "fuck you" och "bitch". Vilket de inte tvekade att använda, gärna i samma mening. Dom var verkligen helt störda! Så det är nog ingen stad jag kommer besöka igen. Varför åka till Bryssel när man kan åka till Paris eller Rom? Mycket trevligare, och vackrare. Börjar bli sugen på att åka till Paris igen, var ju faktiskt bara nio år sist jag var där. Kommer inte ihåg alltför mycket och det finns nog inte så många bilder från Eiffeltornet. Vill åka dit och fota som en galning! Har redan en otroligt vacker bild på Colosseum, vill ha en lika fin på Eiffeltornet att sätta på väggen. Men nu tappade jag tråden känner jag. Bryssel var det ju. Jo, jag är verkligen glad att jag följde med. Det var en lyckad resa trots allt strul och otäcka människor. Man kom lite närmare klassen också, det var trevligt. Men dålig tajming bara haha ^^ Så jag är verkligen tacksam att vi fick chansen att uppleva det. På ett sätt är det faktiskt trevligt att bila/åka buss. Då får man ju se flera länder på en gång. Men jobbigt var det haha.

Här kommer resten av bilderna ;)

                                                   


          Hahah! Den här bilden är så skön, kolla Ciny i bakgrunden ^^























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0