Missar bröllopet

Som jag önskar att jag kunde åka in och titta på vår fina kronprinsessas bröllop imorgon! Det är ju verkligen inte varje dag något sådant stort händer. Det är ju faktiskt en historisk händelse! Men naturligtvis så jobbar jag, 08.30-18-10... Vilket betyder att jag missar alltihopa! Har jag tur kanske jag får höra det på radion. Det vill säga om dom andra som jobbar vill det också.  Tiden lär ju dessutom släpa sig fram eftersom det säkerligen kommer vara rätt dött i butiken. Åh vad jag blir ledsen ju mer jag tänker på det nu... Men men, inte mycket att göra åt. Håller tummarna att det blir finare väder i alla fall!
 


bildkälla


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 @ 21:29:58
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0