Laktos bekymmer

Hej hej! Mår inte så värst bra idag. Magen dog efter en pytteliten skål yoghurt imorse. Och det ger inte med sig, den är fortfarande svullen likt en gravidmage och gör ooont. Knäppt att det är så, jag kan typ aldrig äta yoghurt på morgonen för då får jag ont i magen. Men jag kan oftast dricka mjölk utan problem. Och på kvällen får jag aldrig ont när jag dricker mjölk eller äter yoghurt. Hur går det ihop? Vissa perioder tål jag hur mycket mjölkprodukter som helst och andra perioder tål jag nästan inget, det vet jag. Men varför är det skillnad på morgon och kväll?
Aja, ska väl hoppa in i duschen nu och försöka pallra mig ner till centrum sen. Måste byta det blommiga linnet jag köpte igår. Vill kunna ha det som klänning men det är storlek xs och en aning kort för det. Så ska se om jag hittar en storlek större. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0