Under my umbrella

Hej hej! Shoppingturen blev en katastrof. Det var en sådan där dag när allt sitter hemskt och man bara vill hem till soffan igen... ^^ Utökade i alla fall min filmsamling med två nya filmer. Såg båda idag. The Departed hade jag tydligen sett haha. Men den är bra så det gjorde inget. Och La vie en rose är en film man bara måste ha sett. Underbart att höra franskan, som utan tvivel är världens vackraste språk. Måste verkligen komma igång med den igen. Och låten Non, je ne regrette rien... Behöver jag säga något mer? Se den! I alla fall, kom hem med ett sött jordgubbsparaply från Lagerhaus också. Men inga kläder. Trist. Men nu tänkte jag försöka sova, ska upp och städa imorgon innan jobbet. För efter jobbet kommer Ida och Emma hit så ska vi se på Morden i Midsomer och äta pizza (igen hehe). Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0