En sådan där dag

Hej hej! Vet inte vad det är med mig idag. Har haft minne som en guldfisk, varit totalt utmattad, mått illa och haft ont i magen. Det lustiga är att jag sov så himla skönt inatt, trodde att jag skulle vara utvilad. Men när jag precis tuggad klart sista biten av frukostmackan däckade jag i soffan. Sov väl i någon timme och efter det har jag varit helt död. Blev så fruktansvärt trött innan jag skulle sticka till jobbet att jag var tvungen och lägga mig och sova i tjugo minuter till... Det var riktigt tungt att jobba idag alltså. Kände mig helt vimsig. Men nu mår jag bättre. Ska jobba imorgon också, 15-20. Sedan är jag ledig på torsdag! Och då blir det bio! Det är min morot. Lönen kommer på fredag också så det känns skönt. Nu ska jag ta och fixa lite fruktsallad. Hejsvejs!  

                                         gårdagens Bella


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är jätte fin när du ler med tänderna, gör det oftsre! :)

2010-07-21 @ 08:41:36
Postat av: Hanna

Du är jätte fin när du ler med tänderna, gör det oftare! :)

2010-07-21 @ 08:42:24
Postat av: Isabel

Tack :) Ska tänka på det ;)

2010-07-21 @ 22:37:18
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0