Först på plats

Hej hej! Imorse var jag och Ida först på plats vid Sandholmarna haha. Redan vid nio var vi där och ända fram till två var vi kvar. Det var jättemysigt som vanligt. Ida hade gjort pannkakor igår så det blev det till lunch. Mumsigt! Och sedan blev det bulle och kakor ^^ Var lite dum och smorde mig inte så mycket så nu bränner det i ansiktet kan jag säga. Men imorgon kommer det vara brunt! Och nu ska jag ju vara instängd på ICA fredag, lördag och söndag. Så då får huden vila lite. Nu tänkte jag faktiskt ställa mig och göra glass. Har köpt grädde som snart går ut så lika bra att göra det idag. Jobbigt att det tar sån tid bara. Men men, det är värt det! Recept och bilder kommer ikväll. Hejsvejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0